I have the photo album spread out on my bedroom floor.

Den 11 Oktober 2009 var jag och pappa i Globen och såg Green Day för första gången. Förband var
Prima Donna som
showade riktigt ordentligt innan Green Day kom ut på scen.

5 Juni 2010 var jag och Tilda på Ullevi för att se Green Day igen. Vi träffade massa sköna människor som
vi köade med i ca 10 tim. Förband var
både duon Johnossi och de levande rock legenderna Joan Jett &
The Blackhearts
.
Detta är den bästa konserten jag någonsin varit på hittils.

5 Augusti 2010 var jag på Neverstore's 10 års jubileum i Hjo hamn. De gjorde en riktigt bra gratis spelning!
Den 22 Augusti samma år åkte jag till min kära vän Tamara i Linköping vi tog oss till Linköpings stadsfest
på eftermiddagen. Vid kravallstaketet satt vi i några timmar framtills dess att Amanda Jensen kom ut på
scen, efter henne var det The Ark's tur att göra en riktigt fin konsert.
18 Mars 2011 var en svinkall dag. Jag och Tilda satte oss i vinterjackor utanför Annexet i Stockholm runt
09:00 på morgonen. Efter ett tag kom massa goa människor (en hel del av dem vi träffade på Ullevi 2010)
Efter många timmars köande i snön så kom vi in på Annexet och vi skulle strax få se My Chemical Romance
med förbandet LostAlone. (Min kamera gick sönder innan konserten så har inga bilder, så dessa är från google)

4 Juni 2011 åkte jag och Tilda till Göteborg för att se underbara Håkan Hellström på Slottskogsvallen.
Jättefin spelning. En av de största han gjort publikmässigt.

Senare samma år, den 9 September åkte vi för att se samma vackra man fast på Gröna Lund denna
gången. Otroligt bra!

I år var jag och Elin på Valhall i Skövde den 29 April för att se Den Svenska Björnstammen. Vi stod längstfram och jag fick hålla den ena sångarens hand, haha. Unikt band, unik musik, riktigt sköna!

Den senaste konserten jag var på Liseberg. Jag och Zanna åkte dit föratt se Maskinen. SJUKLIGT FETT VAR DET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback