Dag 3- Tio saker jag vill göra innan jag dör

Finns så sjukt mycket jag vill göra så blir svårt att ta ut de 10 bästa, men detta är väl ungefär min topp tio:
10. Vara med på en riktig projekt-x fest!
9. Bo i Stockholm.
8. Bo i Göteborg i ca föralltid
7. Åka till USA/flytta dit.
6. Jobba som producent.
5. Vara med i en filminspelning med massa kända skådespelare.
(att regisera, skådespela eller annat spelar ingen roll vill bara se hur det går till)
4. Träffa Green Day, AC/DC, Foo Fighters, Håkan Hellström osv.
3. Träffa den rätta killen, såklart.
2.Tågluffa med bästa vän genom Europa och se Green Day på olika ställen!
(detta har vi redan pratat om, ehe.)
1. Bli en sjukt känd gitarrist/trummis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback