Dag 2- Hur jag anser att jag är som person

Tycker egentligen sånna här frågor är jättesvåra att svara på men jag gör ett försök...

Jag har ett väldigt tålamod när jag väl har bestämt mig för att göra något, vill därför gärna göra saker själv.
Jag lärde mig t. ex. att spela gitarr själv hemma.

Jag tröttnar rätt lätt på människor, speciellt när dom inte förstår mig eller inte alls är som jag.

Är ett hardcore Green Day fan och har sett dom live två gånger och kommer definitivt se dom fler gånger!

Jag är mig själv tycker jag. Jag skiter rent ut sagt att det är få tjejer som spelar trummor
och el-gitarr t. ex. jag gör alltid det som jag själv känner för och mår bra av och tycker är roligt.

Jag har aldrig varit särskilt orolig för saker och ting. Jag åkte på konserter vid 12 års ålderna utan
föräldrar medans många andra i min ålder aldrig hade vart på någon arenakonsert alls.
Jag började i samma ålder åka till kompisar runt om i Sverige med samma intresse vilket jag
är jätteglad för att jag gjorde. Vet inte vem jag skulle vara utan dem.

Nu vet ni lite mer om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback