10 days blog challange.

För att komma igång med bloggandet lite så tänkte jag köra en "10 days blog challange".

Jag ska alltså svara på dessa frågor under tio dagar:


Dag 1- Bilder på mig från när jag var liten

Dag 2- Hur jag anser att jag är som person

Dag 3- Tio saker jag vill göra innan jag dör

Dag 4- Min favorit årstid och varför

Dag 5- En person jag vill träffa just nu

Dag 6- Tre saker jag inte skulle kunna klara mig utan

Dag 7-Typ av killar jag faller för

Dag 8- En bild på mig och 10 sanningar om mig

Dag 9- Mina framtidsplaner

Dag 10- Fem saker jag skulle göra om jag blev miljonär

Frågan är om min blogg blir mer intressant för det?
Det återstår att se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback