För om jag tar i för löst har jag förlorat allt imorgon bitti.

Jag och Tilda stod först längst fram i mitten när Maskinen var på scen men efter att vi höll på att klämmas till döds vid staketet valde vi att flytta på oss. Kan vara det bästa valet vi gjorde under hela festivalen med tanke på att Frej stod vid våran nya plats, vid kanten av scen, hela tiden!

Egen gif:


Och ett klipp (inte mitt dock) från när de körde Liv & Död, strax efter att Frej ramlat av scenen.
Det är anledningen till att han ser lite handikappad ut under andra versen:


Kommentarer
Postat av: william & Louise

vad rolgit:D



SV; canon eos 1000D:DDD

2012-08-13 @ 13:59:50
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback