Dag 9- Mina framtidsplaner.

Vill hinna med så mycket som möjligt i mitt liv. Testa på massa olika saker och bo på olika ställen.

Jag ska flytta till en annan stad så snart som möjligt, är jättetrött på Hjo. Jag skulle definitivt kunna flytta till Göteborg. Älskar den staden, allt är så stort men ändå så mysigt. I Stockholm skulle jag också kunna tänka mig att bo, älskar storstäder helt enkelt.
Om jag skulle få chansen tilla att flytta utomlands skulle jag flytta till London eller någonstans i USA.

När det kommer till jobb skulle jag självklart vilja jobba med musik. Jag skulle kunna tänka mig ungefär vad som helst, förutom musiklärare. Jag vill helst av allt bli gitarrist i ett känt band och få stå på scen, men producent och/eller manager är också två drömjobb.

Jag vill tågluffa genom europa med Tilda när vi är runt 18 kanske. Det är billigt och man får se så otroligt mycket på bara några dagar.

Jag vill också träffa den rätta killen såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback