Dag 8- En bild på mig och 10 sanningar om mig

Har ju egentligen lockigt hår så visar er två bilder.

1. Jag är livrädd för spindlar.
2. Jag gillar att lära mig saker själv. T.ex lära sig spela olika instrument via internet.
3. Jag spelar trummor, gitarr, munspel, piano och har även lite tvärflöjtstalanger kvar från förr.
4. Jag har svårt för screamo-musik men älskar Bring Me The Horizon.
5. Jag är atheist. Är alltså inte konfirmerad. Trots att folk får konfirmationen att låta som det
bästa de gjort i sina liv så ångrar jag inte att jag inte konfirmerade mig.
6. Jag tycker Fjällräven Kånken väskor är söta.
7. Har gillat Green Day sedan 3:an och varit hardcore fan sedan 6:an. 
En kompis frågade mig i torsdags hur det kommer sig att jag inte tröttnar på dom. Jag har
ärligt talat inget bra svar på det. Har hunnit se dom live 2 gånger och de har inspirerat mig till en
hel del så det är väl svårt att bara lämna allt som har med dom att göra. 
8. Trots att jag lever under 2000-talet så älskar jag att se på VHSer och lyssna på LP:s.
9. Har aldrig träffat en människa som är så otroligt lik mig som min underbara vän Tilda.
Det är läskigt hur lika vi är, både i hur vi tänker, vilken musik vi gillar och vad för sorts människor vi gillar/ogillar.
10. Jag fyller år om 9 dagar, är född 14/8-1997.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback