Dag 7-Typ av killar jag faller för.

Nu förtiden känns det som att jag faller för dom flesta...
Men majoriteten av de killar jag faller för är antingen hipster- eller emokillar, med bra musiksmak.
När jag säger emokillar menar jag inte jättedeprimerade killar med massa piercingar och smink utan bara killar med lite längre mörkt hår, snygga kläder och som lyssnar på bra musik. Fast utsidan är väl inte det viktigaste, han ska självklart också vara sjukt snäll och generös, ha sjuk humor som jag och vara sig själv.
När jag säger hipsterkillar menar jag sånna killar man ser på Håkan konserter. Sånna killar som gillar svenskpop, som klär sig antingen modernt eller oldshool med second hand kläder.
Thure Melander som tidigare var med i RandomMakingMovies är riktigt snygg också! (sista bilden)
Googlat fram två snygga killar. (Haha det lär bara desperat men vill liksom visa vad för typ av killar jag menar, har ingen aning om vilka de på bilderna är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback